Iedereen die te maken heeft (gehad) met Filomena, kan een klacht indienen. Als je zelf niet in staat bent om een klacht in te dienen, dan kun je iemand anders daartoe machtigen. Anonieme klachten nemen we niet in behandeling.
Ben je niet tevreden over:
Dan heb je het recht daarover te klagen. Veel klachten kunnen worden opgelost in een gesprek. Bespreek jouw klacht daarom eerst met de medewerker van Filomena waarmee je te maken hebt of hebt gehad. We raden je aan om jouw klacht voor jezelf op te schrijven en ook mee te nemen naar het gesprek. Als je een idee voor een oplossing hebt, dan horen wij dat ook graag.
Kom je er in gesprek met de medewerker van Filomena niet uit? Vul dan ons online klachtenformulier in. Dit formulier kun je ook downloaden en ingevuld opsturen naar:
Filomena Hart van Brabant
Stadswinkel Centrum
Koningsplein 10
5038 WG Tilburg
Je kan ook rechtstreeks bij de externe klachtencommissie een klacht indienen. Deze commissie is onafhankelijk. De leden werken niet bij Filomena en hebben een geheimhoudingsplicht. Je kunt jouw klacht sturen naar: externeklachtencommissie@veiligthuismiddenbrabant.nl.